Tror de fleste kender den situation, at man har fået en dårlig eller urimelig service et eller andet sted.
Rigtig mange gør så det at flyve til tasterne enten på trustpilot eller butikkens facebook side.
Det er også rigtig fint, det er jo det, det er lavet til!
MEN husker i også at skrive når i har fået en god service?
Mange netbutikker sender lige den der mail efter, at man kan være med i en konkurrence hvis man lige gider smide en anmeldelse, eller bare om man vil bruge 5 minutter på at skrive om ens oplevelse.
Skal vi virkelig have noget tilbage, for at fortælle om en god oplevelse? Er den gode oplevelse ikke nok?

Inde på trustpilot kan man trykke på de forskellige anmelderes navne, og se alle de anmeldelser de har lavet.
Det prøvede jeg lige at gøre på nogle helt tilfældige. Her prøvede jeg at tælle de dårlige (1 stjerne) i forhold til de gode (4-5 stjerne). Stort set alle jeg tjekkede havde minimum halvdelen af alle deres anmeldelser på 1 stjerne.
Måske tilfældigt, men syntes alligevel det er lidt chokerende!
Jeg ved godt at man ikke kan sætte sig, og skrive en anmeldelse hver gang man har haft en god oplevelse, men man skal måske tænke over at gøre det engang imellem. Fx et sted man tit handler eller har fået en ekstra god service.

Jeg tjekker så også lige min egen trustpilot.
Jeg har lavet 9 anmeldelser i alt.
Ingen med kun 1 stjerne, 2 med 2 stjerne, ingen med 3 stjerner, 1 med 4 stjerner og 6 med 5 stjerner.
Det er jeg faktisk glad for at der ser sådan ud, for jeg ved at det betyder meget for mig når andre giver min side en god anmeldelse.
Når det så er sagt, syntes jeg også det er dejligt lige at tjekke hvad andre handlende siger om den butik/netbutik som jeg skal handle i, og syntes det er vigtigt at tage de ting op som folk ikke er tilfredse med.
Dertil vil jeg også sige at bare fordi det er en kæde, er det bestemt ikke sikkert at servicen er den samme, i alle butikkerne, både den ene og den anden vej.

// Lonni